donderdag 28 maart 2013

Toch maar een blog

Zelf ben ik er niet dol op, want ik ben geen trouwe blogger en zal dat ook nooit worden, maar een blog is natuurlijk wel de snelste en makkelijkste manier om werk te tonen inclusief commentaar, en ik moet toch een KEER leren met die camera om te gaan.

Ik heb ooit in de jaren 80 een blauwe maandag op de MBO voor Mode en Kleding (daarvoor Modevakschool, nu MBO voor Mode en Textiel, alle drie totaal verschillende opleidingen) gezeten, toen de kinderen klein waren veel genaaid, en ongeveer het afgelopen jaar ben ik begonnen mijn eigen kleding te naaien. (Vooal vanwege de prijs, en de simpele modellen die ik toch altijd weer koop). Nu mijn dochter wil leren naaien (i.e. echt coupeuse wil worden) en we daarvoor eigenlijk ruimschoots de spullen hebben,  heb ik mezelf voorgenomen eindelijk eens een betere naaister te worden. Want uit de boekjes weet ik de meeste dingen wel, maar ze ook DOEN, da's andere koek......

Via dit blog zal ik proberen vanaf nu - want een paar dingen zijn al af - proberen mijn vorderingen bij te houden.

Marleen. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten