dinsdag 2 april 2013

Klein updateje.

ZO, het sportpak is (al een tijdje) af en (gisteren voor het eerst) uitgeprobeerd, en het bevalt uitstekend. Heel prettige stof moet ik zeggen.
Waar ik nu naar op zoek moet is eigenlijk iets waarop ik kleding die helemaal af is kan tonen, want zoals ik al zei is het niet echt kleding die gemaakt is voor 'modelletje klerenhanger", dus op een klerenhanger kun je het eigenlijk ook niet goed zien. Het gaat een beetje hangen en zakken allemaal, zo zonder vulling.En NEE, ik ga het niet zelf showen ;)

Maar voorlopig is het het beste wat ik heb, dus zullen we het daar even mee moeten doen. Ik heb naast het nieuwe sportpak nog wat kleding op de foto gezet die eerder is gemaakt, en die hier toevallig rondzwierf.


Het sportpak ; de strepen die op de foto aan de zoom naar elkaar toe lijken te lopen, lopen natuurlijk recht naar beneden.  De gekleurde vlakken vallen daarmee net naast de borst. Op de foto niet te zien zijn de lichte strepen op de broek (zijkant pijp) .

Model huispak ; rechttoe-rechtaan, niks bijzonders, lange mouw, heerlijk pak, en met een leuk  vest ook prima buiten de deur te dragen. Met name mijn jongste dochter vindt het vreselijk ; broek en trui in dezelfde kleur. Maa ik hou er van.

Eén van mijn favorieten ; een wijd uitlopend model met lange mouw,  zakken (op de foto niet te zien) en een brede col die heel wijd valt. Van een dunne, ruwe,  gebreide stof. De broek is van een geweven stetch-stof en is daarmee één van de weinige niet-tricot kledingstukken die toch heerlijk zit. 
 
Eenvoudige rechte trui et zakken van gebreide bouclé-achtige stof,, op dezelfde groene broek (die nogal makkelijk te combineren is, geef ik toe).

Het wordt weer tijd voor iets nieuws. Vooral als het weer nu ein-de-lijk eens een beetje op wil knappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten